بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دادا دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
erfan
16:38
جمعه 25 بهمن 1392

اگر از دید یک نقاش و هنرمند به یک عکس زیبا که توسط یک دوربین گرفته شده نگاه کنید ، می توانید گاهی تابلوی نقاشی زیبایی را که از همین عکس برگرفته شده است تجسم کنید و تصمیم به کشیدن آن بگیرید. اما اگر تخصص و توانایی چندانی در زمینه نقاشی و طراحی ندارید می توانید از نرم افزاری مانند ArtRage Studio استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید از عکس های دیجیتال خود طرح اولیه سیاه قلم تهیه نمایید و توسط همین نرم افزار آن را به یک نقاشی رنگی بسیار زیبا تبدیل نمایید. برای انجام اینکار به اندازه ی کافی ابزار در اختیار شما قرار داده شده است تا بدون احساس کمبود بتوانید از خلاقیت و سلیقه ی خود استفاده کنید و حاصل کار خود را آنگونه که دوست دارید آماده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سا

تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,
erfan
16:32
جمعه 25 بهمن 1392

WYSIWYG Web Builder

WYSIWYG Web Builder 9.3.0 نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 153
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,
erfan
16:31
جمعه 25 بهمن 1392

Salfeld Child Control 2014 14.604 امروزه با وجود افزايش نفوذ اينترنت در ميان جامعه و گسترش سطح دسترسي ها بسياري از والدين هميشه نگران اين نكته هستند كه بتوانند فرزندان خود را به طور كامل مديريت كنند. نه تنها اينترنت بلكه خود سيستم هاي رايانه اي هم مي توانند گاهي به جاي مفيد بودن نتيجه عكس داشته باشند و گاهي هم مضر شوند. اينجاست كه اكثر خانواده ها بر اين عقيده هستند كه اگر بتوان فرزندان را به شكل هاي مختلف مديريت نمود مي توان جلوي منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهاي مختلفي وجود دارند كه هريك بسته به نياز قابليت هاي مختلف را ارائه مي دهند. براي نمونه نرم افزاري به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسي به قسمت هاي مختلف در اينترنت و همچنين يك سيستم رايانه اي باز دارد.

soft98

 

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,
erfan
11:16
سه شنبه 15 بهمن 1392

http://www.dl.khobdownload.com/images/CheatbookDatabas2011%28www.khobdownload.com%29.jpg


در پست امروز یک برنامه بسیار بی نظیر را برایتان اماده کرده ایم که این برنامه مجموعه کامل از تمامی کد و

رمز تمامی کنسول های بازیها می باشد که اپدیت سال 2011 می باشد به همراه جدیدترین کنسول ها بازیها

 و همچنین جدیدترین بازیها از جمله فواید این برنامه کد و رمز اکثر کنسول ها از جمله

 سگا،پلی استیشن 1،2،3 ،xbox360 و دیگر کنسول های بازی می باشد یک نکته بسیار خوب درباره

این برنامه این است که رایگان است و نیازی به کرک  ندارد و اینکه این برنامه توسط خود ما تست شده و

مشکل اجرایی ندارد قابل نصب روی تمامی ویندوزها xp,vista,seven امیدواریم که لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 225
erfan
11:30
یک شنبه 13 بهمن 1392

Harry Potter and the Order of the Phoenix 1 دانلود بازی Harry Potter and the Order of the Phoenix برای PS2
سازنده:EA Games
ناشر:EA Games
سبک:Adventure
تاریخ انتشار:Jun 29, 2007

برای مشاهده تصاویر و توضیحات تکملیلی بازی Harry Potter and the Order of the Phoenix و لینک دانلود این بازی برای PS2 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: بازی های ps2 , ,
erfan
11:24
یک شنبه 13 بهمن 1392

boxshot uk large20 دانلود بازی Tomb Raider Legend برای PS2

Tomb Raider: Legend هفتمین عنوان از سری بازی های اکشن،ادونچر Tomb Raider است که در دهمین سالگرد انتشار اولین نسخه این بازی توسط Eidos Interactive عرضه شد، در این پست نسخه PS2 این بازی برای دانلود آماده شده که در ادامه قابل مشاهده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1555
erfan
11:18
یک شنبه 13 بهمن 1392

 

کیش یک آدمکش 3: تحرک   Assassins Creed HD Libration

 

توضیحات بازی: یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست.
گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 138
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
erfan
16:31
شنبه 5 بهمن 1392
 
 
 
برای شروع از لینک زیراستفاده کنید.
اگر می خواهید نویسنده این سایت شوید،به آخر نام کاربری nevisandehرا اضافه کنید.
ورود اعضا:

 وبلاگ:
تعداد بازدید از این مطلب: 114
موضوعات مرتبط: استخدام نویسنده , ,
erfan
16:25
شنبه 5 بهمن 1392
دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 239
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
erfan
16:21
شنبه 5 بهمن 1392

سلام دوستان عزیز سایت قم دانلود یکی از معروف ترین سایت ها می باشد،وامکانات فراوانی دارد.

به همین دلیل ماحداقل به دو نویسنده ماهر نیازمند هستیم.

باهمکاری باما موجب بهتر شدن این سایت می شوید.

 

 

 

باتشکر

تعداد بازدید از این مطلب: 129
برچسب‌ها: توضیحات ,
موضوعات مرتبط: استخدام نویسنده , ,
erfan
10:19
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود آفیس 2010 به همراه سرویس پک 1 رایگان - Microsoft Office Plus 2010 SP1

(دانلود اختصاصی از قم دانلود)

 

 

 

مجموعه نرم افزارهایی که شرکت مایکروسافت در قالب برنامه ی آفیس ارائه کرده است، بخش زیادی از نیازهای کاربران خانگی و اداری را برطرف میکند.

مجموعه ی آفیس شامل برنامه هایی برای تایپ و نامه نگاری، برنامه ریزی، ارسال و دریافت ایمیل، حسابداری، بانک اطلاعاتی، اشتراک گذاری، مدیریت تصاویر و ... میباشد.

 برنامه های مجموعه ی Office آنقدر محبوب و پرکاربرد شده اند که امروزه بر روی هر کامپیوتری میتوان حداقل یکی از برنامه های آن را پیدا کرد.

برخی از برنامه های موجود در مجموعه مایکروسافت آفیس عبارتند از:

Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Publisher , Access

 در این مطلب، نرم افزار آفیس 2010 را به همراه آخرین آپدیت ها و سرویس پک شماره 1 برای شما آماده کرده ایم.


 

 

معرفی برخی از برنامه های مجموعه آفیس 2010 :

Word 2010 :

به جرات میتوان گفت که نرم افزار Word یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای تحت ویندوز است. از این نرم افزار برای تایپ، صفحه بندی، و نامه نگاری های ساده و یا رسمی استفاده میشود.

 

Outlook 2010 :

اگر چه ورژن ساده ای از نرم افزار Outlook به همراه تمام نسخه های ویندوز ارائه میشود، اما برنامه ای که تحت آفیس منتشر شده است، بسیار کامل تر و با امکانات بیشتر است. از این برنامه برای مدیریت ایمیل استفاده میشود. کارهایی نظیر ارسال و دریافت ایمیل، آرشیو کردن نامه ها، دریافت اتوماتیک فید ها و ... را میتوان توسط برنامه آتلوک انجام داد. این برنامه همچنین دارای امکاناتی برای برنامه ریزی کارهای شخصی و اداری است.

 

Power Point 2010 :

نرم افزار پاورپوینت نیز کاربران خاص خود را دارد. دانشجویان و کسانی که با کنفرانس و ارائه مطلب سروکار دارند بیشترین طیف کاربران پاورپوینت را تشکیل میدهند. از این برنامه برای ارائه مطلب در قالب محتوای الکترونیکی استفاده میشود. مثل نمایش اسلاید، منو بندی، ارائه مطالب متنی و تصویری و ...

 

Excel 2010 :

نرم افزار اکسل، بیشتر برای کارهای حسابداری و آمار استفاده میشود. این برنامه دارای امکاناتی برای رسم نمودار و جدول، محاسبات ریاضی، آنالیز اطلاعات و مدیریت بودجه میباشد.

 

Access 2010 :

کاربرانی که با بانک های اطلاعاتی و برنامه نویسی سروکار دارند این نرم افزار را حتما میشناسند. اکسس جزو بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی است. اما کاربران خانگی نیز میتوانند از این برنامه برای ذخیره لیست ها و اطلاعات متنی قابل پردازش استفاده کنند.

 

 برخی از دیگر برنامه های موجود در مجموعه آفیس 2010 عبارتند از :

OneNote 2010
Publisher 2010
InfoPath 2010
Lync 2010
SharePoint Workspace

 

 نسخه کامل نرم افزار آفیس 2010 را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 677 مگابایت

 

 توجه: چنانچه هر زمان بعد از نصب با پیغام Activation Required مواجه شدید، گزینه Activate via Internet را انتخاب کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 109
موضوعات مرتبط: دانلود آفیس , ,
بازدید : 109
erfan
10:17
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود فارسی ساز آفیس 2013

Office 2013 Persian Language Interface Pack

 

 

 

 

مایکروسافت معمولا پکیج هایی برای تغییر زبان نرم افزارهای معروف خود (از جمله ویندوز و آفیس) منتشر میکند. این پکیج ها به اسم Language Interface Pack یا به طور خلاصه LIP شناخته میشوند.

 به تازگی پکیج فارسی ساز آفیس 2013 از طرف مایکروسافت ارائه شده است. این پکیج که به صورت یک برنامه نصبی است، میتواند منوها، پیغام ها، راهنما، و سایر قسمت های آفیس را فارسی کند. همچنین امکان غلط یابی و اصلاح خودکار متن فارسی را نیز دارد.

 فارسی ساز آفیس 2013 محیط این نرم افزارها را به زبان فارسی تغییر خواهد داد:

Word, PowerPoint, Excel, Outlook

 فارسی ساز آفیس 2013 در سه پکیج مختلف و برای نسخه های 32 و 64 بیتی ارائه شده است. که همه این نسخه ها را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.

 

پکیج اصلی فارسی ساز آفیس 2013

(برای فارسی کردن منو های اصلی و پیغام های آفیس)

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 15.2 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 15.2 مگابایت

 

 پکیج غلط گیری و اصلاح متن های فارسی

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 877 کیلوبایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 929 کیلوبایت

 

 پکیج فارسی سازی نکات آموزشی آفیس (Tool Tip)

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 1.4 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 1.4 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: دانلود آفیس , ,
بازدید : 167
erfan
10:12
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود بازی فیفا 2013، نسخه کم حجم پورتابل دمو - FIFA 13 Portable Demo

(دانلود اختصاصی ازقم دانلود)

 

 

 

در این مطلب، نسخه سبکی از بازی فیفا 13 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه به صورت کرک شده (SKIDROW Crack) بوده و به صورت کامل کار میکند.

 بازی FIFA 13 دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی میباشد. در این نسخه، هوش مصنوعی بازی پیشرفت چشمگیری داشته و حرکات و اتفاقات بازی واقعی تر شده اند. حرکات بازیکنان از جمله دریبل ها و ارسال ضربات کاشته بسیار دقیق تر شده و در مجموع حال و هوای تازه ای برای طرفداران این بازی زیبا به همراه دارد.

 اسم این نسخه، FIFA 13 Portable Demo میباشد و علاوه بر اینکه پرتابل است (یعنی نیازی به نصب ندارد و مستقیما اجرا میشود) ، نسخه سبکی از بازی اصلی به شمار میرود. این نسخه کرک شده بوده و نیاز به هیچ سریال یا فعال ساز دیگری ندارد و تمام امکانات آن کار میکند.

 این نسخه دارای حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی است تا اکثر کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن باشند.


 

 

در بخش Career در فیفا 13 ، علاوه بر امکان کنترل تیم های باشگاهی، امکان مدیریت تیم های ملی نیز اضافه شده.  یعنی بازیکنان به مرور پیشرفت میکنند تا به سطح تیم ملی برسند و سپس شما میتوانید آماده ترین بازیکنان را برای بازی در تیم ملی دعوت کنید.

 شما به عنوان یک بازیکن یا مربی، میتوانید روند پیشرفت خود را در فیفا 13 طی کنید. مثلا ابتدا به عنوان یک مربی آماتور در یک تیم باشگاهی مشغول فعالیت میشوید. در لیگ ها و تورنومنت های مختلف شرکت میکنید تا شهرت شما به قدری برسد که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شوید. و یا از طرف تیم های معروف به شما پیشنهاد مربیگری داده شود.

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، Seven ، Vista
پردازنده : 2.7 گیگاهرتز
رم : 1 گیگابایت
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای دیسک : 4 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

نسخه پرتابل دمو از بازی FIFA 13، را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 2.25 گیگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 124
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 124
erfan
10:11
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت

Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

 

قم دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.



 

 

 

 

این بازی را میتوانید به صورت تک نفره با کامپیوتر، دو نفره، چهار نفره، و همچنین به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.7 گیگاهرتز
رم : 1 گیگابایت
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

 دانلود نسخه رسمی و اصلاح شده (Reloaded) به همراه کرک :

(حجم 4.7 گیگا بایت - پیشنهاد سرزمین دانلود)

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

 

 دانلود نسخه کرک شده و کم حجم (BlackBox) :

دانلود با حجم 2.8 گیگابایت

 

دانلود PESEdit 2013 Patch 4.0 :

دانلود با حجم 1.3 گیگابایت

 

 دانلود آخرین پچ رسمی (KONAMI Official Patch 1.01) به همراه کرک :

(قبل از نصب این پچ، باید PESEdit 2013 Patch نصب شده باشد)

دانلود با حجم 32 مگابایت

 

 دانلود کرک نسخه Reloaded به تنهایی :

دانلود با حجم 18 مگابایت

 

 راهنمای نصب:

 سریال : V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

 

- محتویات پوشه Cracked File باید در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل های موجود شود.

- از داخل فولدر Patch ، باید فایل Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و اجرا کنید.

(برای اجرای Patch در ویندوز 7 و 8 ، روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)

 

محل نصب بازی: فولدر محل نصب بازی معمولا در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
همچنین با این روش میتوانید محل نصب بازی را پیدا کنید:
ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut بازی کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید.
ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut بازی کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 245
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 245
erfan
10:8
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود بازی فوتبال فیفا 13 ، نسخه نهایی

FIFA 13

 

 

 

 

ورژن نهایی بازی فیفا 13

در دو نسخه کرک شده BlackBox و Reloaded به همراه جدیدترین پچ آپدیت 1.7

 

سرانجام کمپانی Electronic Arts به وعده خود عمل کرد و سیستم جدیدی از کنترل بازی و هوش مصنوعی را در بازی FIFA 13 ارائه نمود.

 فیفا 13 فقط یک بازی فوتبال معمولی نیست. بلکه با ارائه قابلیت های جدیدی در تیمداری، هیجان مربیگری و اداره یک تیم را نیز به شما میدهد. اکنون در FIFA 13 شما علاوه بر امکان مدیریت بازیکنان در تیم های باشگاهی، میتوانید تیم ملی کشور ها را نیز هدایت کنید. و بازیکنان آماده را به تیم ملی فرا بخوانید.

 البته رسیدن به مربیگری تیم ملی به این آسانی ها هم نیست. ابتدا باید فعالیت خود را در تیم های باشگاهی شروع کنید و به مرور و با کسب بردهای مختلف و جام های گوناگون، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوید.

 بهبود گرافیک بازی، سیستم جدید دریبل و شوت های از راه دور، افزایش تعداد دوربین ها، افکت های صوتی جدید، و بهبود گیم پلی، از جمله امکانات فیفا 13 هستند.


 

 

برای شما کاربران گرامی سایت سرزمین دانلود، دو نسخه مختلف از این بازی را آماده کرده ایم.

نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox ، و نسخه Reloaded (به همراه کرک و جدیدترین پچ آپدیت 1.7)

 نسخه BlackBox این بازی امکان نصب پچ و آپدیت را ندارد. و ضمنا به صورت کرک شده است. یعنی نیازی به Crack نیست.

 اما نسخه Reloaded باید بعد از نصب کرک شود. راهنمای نصب Crack و همچنین پچ آپدیت 1.7 در این نسخه قرار دارد. در آپدیت 1.7 تمام باگ های قبلی برطرف شده و شامل جدیدترین نقل و انتقالات بازیکنان نیز هست.

 

 سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.4 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت
البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. اما ممکن است کیفیت آن در حد مطلوب نباشد.

 

 دانلود FIFA 13 نسخه Reloaded (با حجم 7.2 گیگابایت، پیشنهاد سرزمین دانلود)

(به همراه کرک، راهنمای فارسی، و آپدیت 1.7)

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

 

 دانلود FIFA 13 نسخه BlackBox

(نسخه کم حجم و کرک شده)

دانلود با حجم 3.8 گیگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 110
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 110
erfan
10:6
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده

Resident Evil 6 - BlackBox Repack

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.


 

 

در این مطلب، نسخه کرک شده بلک باکس از بازی رزیدنت اویل 6 را برای شما آماده کرده ایم. اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید حتما میدانید که BlackBox یک گروه اینترنتی است که بازی های مختلف را Crack کرده و دوباره فشرده سازی میکند.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.7 گیگاهرتز
رم : 4 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت
فضای هارد دیسک : 12 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. اما ممکن است کیفیت آن در حد مطلوب نباشد.

 

نسخه کرک شده بازی رزیدنت اویل 6 ، Resident Evil 6 BlackBox Repack را دانلود کنید:

 

دانلود پارت اول - با حجم 3.7 گیگابایت

دانلود پارت دوم - با حجم 2.4 گیگابایت

 

توجه: باید هر دو پارت را دانلود کرده و سپس پارت 1 را اجرا کنید تا از حالت فشرده خارج شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1044
بازدید : 1044
erfan
10:5
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود نسخه جدید بازی رزیدنت اویل

Resident Evil Revelations

 

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 بازی Resident Evil Revelations به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید نسخه کرک شده آن را از قم دانلود دریافت کنید.

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.8 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، Resident Evil Revelations را دانلود کنید:

 (نسخه کرک شده و کم حجم شده BlackBox ، با حجم 5.5 گیگ)

 

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

 

(هر دو بخش را دانلود کرده و در یک فولدر ذخیره کنید. سپس بخش اول را اجرا کنید تا از حالت فشرده خارج شود)

تعداد بازدید از این مطلب: 123
بازدید : 123
erfan
9:39
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود مجموعه کامل Adobe CS6 نسخه نهایی

Adobe Creative Suite 6 Master Collection

(دانلود اختصاصی از قم دانلود)

 

 

 

مجموعه عظیم و استثنایی Adobe CS6 را به صورت رایگان دانلود کنید !

 

پکیج کامل نرم افزارهای Adobe CS6 که نام کامل آن Adobe Creative Suite 6 Master Collection است، حاوی 16 نرم افزار جدید کمپانی Adobe میباشد.

این مجموعه نرم افزاری بی نظیر، حاوی نرم افزارهای طراحی گرافیک، طراحی سایت، میکس و مونتاژ فیلم، نرم افزارهای اداری و سایر ابزارهای Adobe است که به صورت یک پکیج کامل ارائه شده است.

 در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، میتوانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان دانلود کنید.


 

 

هدف از ارائه بسته کامل نرم افزاری Adobe CS6 ، این است که تمام نیازهای کاربران را به صورت یکجا تامین کند. ضمن اینکه با توجه به اشتراکات فراوان بین نرم افزارهای Adobe، نصب پکیج کامل آن باعث صرفه جویی در فضای دیسک سخت و همچنین دسترسی سریع تر به ابزارهای مورد نیاز کاربر میشود.

 

نرم افزارهای موجود در پکیج کامل Adobe Creative Suite 6 Master Collection عبارتند از:

 

Photoshop CS6
Premiere Pro CS6
Flash Professional CS6
Dreamweaver CS6
Adobe Audition CS6
Illustrator CS6
InDesign CS6
After Effects CS6
Adobe Acrobat X Pro
Flash Builder 4.6
Fireworks CS6
Bridge CS6
Media Encoder CS6
SpeedGrade CS6
Prelude CS6
Encore CS6

 

 

معرفی نرم افزارهای مجموعه Adobe CS6:

 

Adobe Photoshop CS6:

نرم افزار فتوشاپ، بهترین و معروف ترین نرم افزار برای ویرایش عکس میباشد. کمتر کاربر کامپیوتر را میتوان یافت که اسم این نرم افزار را نشنیده باشد یا با آن کار نکرده باشد.

 

Adobe Premiere CS6:

نرم افزار پریمیر، مخصوص میکس و مونتاژ فیلم بوده و جزو بهترین نرم افزارها برای ویرایش فایل های ویدیویی میباشد. این نرم افزار با وجود افکت های آماده و محیطی حرفه ای و کارآمد، انتخاب اول بسیاری از علاقمندان به میکس و مونتاژ فیلم است.

 

Adobe Flash Professional CS6:

فرمت فلش با آنکه جزو فرمت های تقریبا جدید میباشد، اما طی سالهای اخیر کاملا جای خود را در صفحات وب و طراحی های انیمیشن و مالتی مدیا باز کرده است. نرم افزار Adobe Flash Professional نرم افزار اصلی و استاندارد ایجاد فایل های فلش میباشد.

 

Adobe Dreameaver CS6:

دریم ویور، نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و ساخت صفحات وب است. این برنامه قادر به تولید و پشتیبانی از تمام فرمت های استاندارد برای طراحی سایت میباشد.

 

Adobe Audition CS6:

کمپانی Adobe بعد از خرید امتیاز نرم افزار CoolEdit ، اسم آن را به ادوبی آدیشن تغییر داد و همزمان اقدام به توسعه آن نمود. این نرم افزار، جزو حرفه ای ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ صدا است که در بسیاری از استودیو های صدابرداری مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Adobe Illustrator CS6:

این برنامه، هر چند قدرت نرم افزار Corel Draw را ندارد، اما برای طراحی های برداری (وکتور) کاملا مناسب است.

 

Adobe Indesign CS6:

از نرم افزار ایندیزاین برای صفحه آرایی و انجام امور چاپی در چاپخانه ها و مراکز تبلیغاتی استفاده میشود. از کاربردهای دیگر این نرم افزار، امور صفحه بندی در مجلات میباشد.

 

Adobe After Effect CS6:

نرم افزار افتر افکت همانطور که از اسمش پیداست، برای ایجاد افکت های و جلوه های ویژه تصویری استفاده میشود. افکت های تولید شده توسط این نرم افزار، در فیلم ها و انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی قابل استفاده است. این نرم افزار قادر است جلوه های زیبایی را یا استفاده از متن و عکس ایجاد کند.

 

Adobe Acrobat X Pro:

ادوبی اکروبات، نرم افزار استاندارد کار با فرمت PDF میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید کتاب های الکترونیکی خود را به راحتی تولید کنید و نگران نحوه نمایش آنها در کامپیوترهای مختلف نیز نباشید. زیرا این فرمت در همه جا به یک صورت دیده شده و دچار به هم ریختگی فونت و ... نمیشود.

 

Adobe Flash Builder 4.6 Premium:

از نرم افزار فلش بیلدر برای ایجاد منوهای فلش که بیشتر در وب سایت ها کاربرد دارد استفاده میشود. این نرم افزار امکاناتی برای ایجاد قالب ها و Template های استاندارد طراحی سایت نیز دارد.

 

Adobe Fireworks CS6:

نرم افزار فایرورکز یا آتش بازی، مخصوص ایجاد محتوای قابل استفاده در صفحات وب میباشد. محتوایی مثل عکس های متحرک، منوی های دینامیک و ...

 

Adobe Bridge CS6:

برنامه Adobe Bridge ، یک نرم افزار مستقل نیست. بلکه به عنوان رابطی بین برنامه های مختلف Adobe کار میکند.

 

Adobe Media Encoder CS6:

از این ابزار مفید برای تبدیل فرمت های چند رسانه ای (فیلم و صدا) استفاده میشود. این ابزار علاوه بر اینکه میتوانید مستقیما مورد استفاده کاربران قرار بگیرد، توسط خود برنامه های Adobe نیز برای تبدیل فرمت ها استفاده میشود.

 

Adobe Encore CS6:

این ابزار نیز یکی از ابزارهای کمکی Adobe است. از این نرم افزار برای تبدیل فرمت های قابل ارائه روی دستگاه های مختلف (مثل DVD) و ایجاد منو های پخش مالتی مدیا استفاده میشود.

 

این مجموعه بی نظیر، بر روی ویندوز های 8 , 7 , XP , Vista و نسخه های 32 و 64 بیتی قابل نصب میباشد.

 

 مجموعه کامل Adobe CS6 را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 (حجم کل : 7 گیگا بایت)

دانلود بخش اول با حجم 3.8 گیگا بایت

دانلود بخش دوم با حجم 3.2 گیگا بایت

 

راهنمای نصب مجموعه Adobe CS6:

1. اتصال اینترنت خود را موقتا قطع کنید.
2. شروع به نصب برنامه کنید. گزینه Install را انتخاب کرده و نصب را ادامه دهید تا به مرحله درخواست سریال برسید.
3. از محتویات دانلود شده و از فولدر Keygen ، برنامه ی Keygen.exe را اجرا کرده و روی دکمه Generate کلیک کنید. سریال تولید شده در کادر Serial را در برنامه ی نصب وارد کنید.
(توجه : برنامه Keygen را تا پایان مراحل نصب نبندید)
4. با خطای "Please connect to the Internet and retry" مواجه خواهید شد. روی گزینه "Connect later" کلیک کنید. سپس برنامه های مورد نظر برای نصب را انتخاب کرده و کار را ادامه دهید تا نصب تمام شود.
5. یکی از برنامه های نصب شده از مجموعه Adobe را اجرا کنید.
6. در پنجره Serial Number Validation ، گزینه "?Having trouble connecting to the Internet" را انتخاب کنید.
7. در پنجره بعدی، گزینه "Offline Activation" و سپس "Generate Request Code" را انتخاب کنید.
8. کدی که در قسمت Request Code ظاهر شده است را کپی گرفته و در برنامه Keygen و در کادر Request وارد کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید.
9. کدی که در کادر Activation برنامه ی Keygen ظاهر میشود را کپی گرفته و در پنجره فعال سازی و در کادر Response Code وارد کنید و روی Activate کلیک کنید.
10. اگر مراحل را درست انجام داده باشید، پیغام Offline Activation Complete ظاهر میشود. بر روی دکمه Launch کلیک کنید و سپس برنامه باز شده Adobe را ببندید.
11. از فولدر Keygen ، فایل Disable Activation را اجرا کنید. (در ویندوز 7 باید روی آن کلیک راست کرده و Run as Administrator را انتخاب کنید)
12. کار تمام است. تمام پنجره ها را ببندید و ویندوز را Restart کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 123
موضوعات مرتبط: فوتوشاپ , ,
بازدید : 123
erfan
9:38
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود مجموعه کامل درایورهای ویندوز XP

(دانلود اختصاصی ازقم دانلود)

 

 

 

Windows XP Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. تا هر سخت افزاری بتواند در بهترین حالت خود کار کند.

معمولا به همراه هر قطعه سخت افزاری، یک CD حاوی برنامه راه انداز (Driver) نیز وجود دارد. همچنین هر کمپانی تولید کننده سخت افزار، آخرین درایور های آپدیت شده قطعات را در سایت خود قرار میدهد.

 پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، جدیدترین درایور های مورد نیاز برای نصب سخت افزار ها در ویندوز XP را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی درایور تمام قطعات سخت افزاری بوده و بر اساس مدل قطعات دسته بندی شده است.

 اگر CD راه انداز (درایور) یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید و یا میخواهید جدیدترین نسخه آن را داشته باشید، این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.

برخی از سخت افزارهای جدید، دارای درایورهای جداگانه برای نصب در ویندوزهای 32 و 64 بیتی هستند. در این مجموعه نیز برای این گونه سخت افزارها هم نسخه 32 بیتی و هم نسخه 64 بیتی درایور آنها قرار داده شده است.

 درایور های ارائه شده هم برای کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) و هم برای لپ تاپ قابل استفاده است.

 

این مجموعه شامل درایور برای این قطعات است :

Audio - کارت صدا

Video - کارت گرافیک

Chipset - چیپ های برد اصلی (مادربرد)

LAN - کارت شبکه

Card Reader - کارت حافظه خوان

WiFi - مودم و شبکه بی سیم

USB 3.0 Host Controller - یو اس بی 3

 

 

سخت افزارهایی که درایور آنها در این مجموعه قرار دارد عبارتند از:

 

Audio :

Analog Devices SoundMAX HD
Analog Devices SoundMAX AC'97

Realtek HD
Realtek AC97
Realtek HDMI

C-Media CM-102
C-Media CM106
C-Media CM6501
C-Media CM8738
C-Media CM8768
C-Media CM8770
C-Media CM8787
C-Media CM8788
C-Media CMI9880L

Conexant Hermosa HD
Conexant HD
Conexant Cocoa II HD
SigmaTel Audio STAC92xx
VIA HD


Video :

AMD / ATI Catalyst 12.8 Desktop WHQL
AMD / ATI Catalyst 9.3 Notebook WHQL

Intel Graphics Public
Intel Graphics (B43, G41, G43, G45, Q43, Q45, GL40, GM45, GS45, GS40)
Intel HD Graphics Public
Intel HD Graphics 2000/3000/4000

Nvidia 301.42 Desktop WHQL
Nvidia 266.58 Notebook WHQL

VIA CN896 VIA Chrome9
VIA VX800 VIA Chrome9
VIA VX855 VIA Chrome9
SiS Video Driver UniVGA


Chipset :

Intel Public
Intel AMT / MEI / HECI
Intel Management Engine Interface

NVIDIA nForce
VIA Hyperion


LAN :

Atheros (AR8121/AR8113/AR8114/AR8131/AR8132)
Atheros (AR813x, AR815x)
Atheros (L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T Controller)

Broadcom BCM57xx
Intel PRO/10/1000 (PRO/10GbE)
JMicron 2xx
Marvell Yukon Gigabit
Realtek Ethernet

VIA Rhine
VIA Velocity


Card Reader :

Alcor Micro
JMicron JMB38x
O2Micro Memory Stick Reader
Broadcom

Realtek (All Models)

Ricoh R5C83x/84x
Ricoh R5U23x/24x


Wi-Fi :

Atheros AR50XX Wireless
Atheros AR6XXX Wireless

Broadcom Wireless BCM43xx
Intel Wi-Fi

Realtek (All Models)


USB 3.0 Host Controller :

ASMedia
Etron
Fresco Logic
Renesas
Renesas (NEC)
VIA
Texas Instruments

 

 

 

لینک های دانلود درایور های ویندوز XP :

 

دانلود درایور های کارت صدا - با حجم 347 مگابایت

دانلود درایور های کارت گرافیک - با حجم 1.04 گیگابایت

دانلود درایور های چیپ های مادربرد - با حجم 346 مگابایت

دانلود درایور های کارت شبکه - با حجم 347 مگابایت

دانلود درایور های کارت حافظه خوان - با حجم 59 مگابایت

دانلود درایور های WiFi - با حجم 292 مگابایت

دانلود درایور های USB 3 - با حجم 51 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 216
موضوعات مرتبط: ویندوزxp , ,
بازدید : 216
erfan
9:36
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود مجموعه کامل درایورهای ویندوز 7

(دانلود اختصاصی از قم دانلود)

 

 

 

Windows 7 Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. اگر چه ویندوز 7 بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود.

 معمولا به همراه هر قطعه سخت افزاری، یک CD حاوی برنامه راه انداز (Driver) نیز وجود دارد. همچنین هر کمپانی تولید کننده سخت افزار، آخرین درایور های آپدیت شده قطعات را در سایت خود قرار میدهد.

 پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، جدیدترین درایور های مورد نیاز برای نصب سخت افزار ها در ویندوز 7 را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی درایور تمام قطعات سخت افزاری بوده و بر اساس مدل قطعات دسته بندی شده است.

 اگر CD راه انداز (درایور) یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید و یا میخواهید جدیدترین نسخه آن را داشته باشید، این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید.

برخی از سخت افزارهای جدید، دارای درایورهای جداگانه برای نصب در ویندوزهای 32 و 64 بیتی هستند. در این مجموعه نیز برای این گونه سخت افزارها، هم نسخه 32 بیتی و هم نسخه 64 بیتی درایور آنها قرار داده شده است.

 درایور های ارائه شده علاوه بر کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) ، برای لپ تاپ هم قابل استفاده است.

 

این مجموعه شامل درایور برای این قطعات است :

Audio - کارت صدا

Video - کارت گرافیک

Chipset - چیپ های برد اصلی (مادربرد)

LAN - کارت شبکه

Card Reader - کارت حافظه خوان

WiFi - مودم و شبکه بی سیم

Modem - مودم معمولی و ADSL

USB 3.0 Host Controller - یو اس بی 3

 

 

سخت افزارهایی که درایور آنها در این مجموعه قرار دارد عبارتند از:

 

Audio :

Realtek HD
Realtek AC97
Realtek HDMI

C-Media CM-102
C-Media CM106
C-Media CM6501
C-Media CM8738
C-Media CM8768
C-Media CM8770
C-Media CM8787
C-Media CM8788

Conexant Hermosa HD
Conexant Cocoa II HD
Conexant Pebble HD
Conexant HD CX2058
VIA HD
Analog Devices SoundMAX HD
SigmaTel HD


Video :

AMD / ATI Catalyst 12.8 Desktop
AMD / ATI Catalyst 12.8 Laptop

Intel Graphics Public
Intel Graphics (B43, G41, G43, G45, Q43, Q45, GL40, GM45, GS45, GS40)
Intel HD Graphics
Intel HD Graphics 2000/3000/4000

Nvidia 301.42 Notebook
Nvidia 301.42 Desktop

VIA CN896 VIA Chrome9
VIA VX800 VIA Chrome9
VIA VX855 VIA Chrome9
SiS Video


Chipset :

Intel Chipsets
Intel AMT / MEI / HECI
Intel Management Engine Interface

NVIDIA nForce
NVIDIA nForce
VIA Hyperion


LAN :

Atheros (AR8121/AR8113/AR8114/AR8131/AR8132)
Atheros (AR813x/AR815x)
Atheros (L1 Gigabit)

Broadcom BCM57xx
Intel PRO/10/1000 (PRO/10GbE)
JMicron 2xx
Marvell Yukon Gigabit
Realtek

VIA Rhine
VIA Velocity


Card Reader :

Alcor Micro
Broadcom
JMicron JMB38x
O2Micro
Realtek (All Models)

Ricoh R5C83x/84x
Ricoh R5U23x/24x


Wi-Fi :

Atheros AR50XX
Atheros AR6XXX

Broadcom
Intel
Realtek (All Models)


Modems :

Zyxel p-630s ee
DSL-200
Acorp Sprinter USB ADSL


USB 3.0 Host Controller :

ASMedia
Etron
Fresco Logic
Intel
Renesas (NEC)
Texas Instruments
VIA

 

 

 

لینک های دانلود درایور های ویندوز 7 :

 

دانلود درایور های کارت صدا - با حجم 376 مگابایت

دانلود درایور های کارت گرافیک - با حجم 1.94 گیگابایت

دانلود درایور های چیپ های مادربرد - با حجم 153 مگابایت

دانلود درایور های کارت شبکه - با حجم 350 مگابایت

دانلود درایور های کارت حافظه خوان - با حجم 57 مگابایت

دانلود درایور های WiFi - با حجم 367 مگابایت

دانلود درایور های مودم - با حجم 6 مگابایت

دانلود درایور های USB 3 - با حجم 51 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: ویندوز7 , ,
بازدید : 126
erfan
9:34
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود ویندوز 8 ، نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM

(دانلود اختصاصی از قم دانلود)

 

 

 

آپدیت: فعال ساز جدید با قابلیت رفع تمام محدودیت های ویندوز 8 ارائه شد !

 

بعد از ماه ها انتظار و ارائه دو نسخه پیش نمایش، هفته گذشته نسخه نهایی ویندوز 8 منتشر شد. این نسخه که پسوند RTM را به دنبال خود دارد، نسخه نهایی ویندوز 8 است که در ابتدا در اختیار تولید کنندگان نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته تا محصولات جدید خود را با آن سازگار کنند.

 محیط کاربری و امکانات ویندوز 8 ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی 20 سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز 8 از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

 نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز 8 میباشد. و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز 8 است. ویندوز 8 قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.


 

 

صفحه شروع به کار ویندوز 8 ، Home Screen نام دارد. این صفحه به گونه ای طراحی شده تا بیشترین سازگاری را با صفحات نمایش معمولی و لمسی داشته باشد. در صورتی که شما یک کامپیوتر با صفحه نمایش معمولی داشته باشید، میتوانید از این صفحه عبور کرده و دسکتاپ و مرورگر محبوب و همیشگی ویندوز را ببینید.

 

منوی استارت ویندوز 8 نیز با تغییراتی همراه است. ویندوز 8 تعامل بیشتری با کاربر دارد و به صورت اتوماتیک اطلاعات لازم را به صورت آنلاین دریافت کرده و نمایش میدهد. اطلاعاتی مثل پیغام های جدید دریافت شده، ایمیل های خوانده نشده، دریافتی های جدید از RSS ها و ... بدون نیاز به اجرای برنامه خاصی به صورت اتوماتیک در منوی شروع به کاربر اعلام میشود.

 

 

 

 

صفحه Home Screen با سلیقه شما قابل تنظیم است. میتوانید میزان فضای اختصاص داده شده به هر برنامه را مشخص کنید تا همه چیز را صفحه خانگی به بهترین شکل مدیریت کنید. اندازه هر کدام از این کاشی ها توسط شما قابل تنظیم است. و همچنین محتوایی که میخواهید در هر کدام نمایش داده شود توسط خودتان تعیین میگردد. میتوانید در یکی تعداد ایمیل های جدید دریافتی را ببینید، در دیگری وضعیت آنلاین بودن دوستانتان را پیگیری کنید، در دیگری آخرین استاتوس های فیس بوک را ببینید، در یکی وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید و...

 

 

 

 

برخی از قابلیت های جدید ویندوز 8 به صورت فهرست وار عبارتند از:

- حذف دکمه Start و قرار گیری بخش حساس به حرکت ماوس به جای آن

- نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 10

- امکان لاگین با تشخیص چهره (در صورت داشتن وب کم)

- بوت فوق سریع (تنها در 5 ثانیه ویندوز 8 راه اندازی میشود)

- رابط کاربری جدید برای Task Manager

- امکان استفاده از چندین مانیتور به صورت همزمان

- سیستم جدید امنیتی Windows Defender

- امکان نظارت بر فعالیت های کودکان با کامپیوتر

- امکان اجرای نرم افزارهای قدیمی تر (مثل فتوشاپ، آفیس، ویژوال استودیو، و ...)

 

 

 

 

برخلاف ویندوز 7 که در زمان رونمایی امکان اجرای بسیاری از برنامه های قدیمی را نداشت، ویندوز 8 همچنان از نرم افزارهای قدیمی تر پشتیبانی میکند تا شما بتوانید با اطمینان از امکان نصب و اجرای نرم افزار های مورد نیاز خود، از ویندوز 8 استفاده کنید.

 

 

ورژن نهایی ویندوز 8 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است :

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 2.24 گیگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 3.06 گیگابایت

 دانلود فعال ساز جدید ویندوز 8

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: ویندوز8 , ,
بازدید : 149
erfan
9:29
جمعه 4 بهمن 1392

 بهترین پلاگین های فتوشاپ

Best Plugins for Photoshop

 

 

در این مطلب، مجموعه ای از بهترین، معروف ترین، و پرکاربرد ترین پلاگین های فتوشاپ را برای شما آماده کرده ایم.

 این مجموعه بی نظیر حاوی 91 پلاگین بوده و در کلیه نسخه های فتوشاپ قابل استفاده است.

 ضمنا تمام پلاگین هایی که نیاز به سریال یا رجیستر شدن دارند نیز به همراه اطلاعات لازم برای فعال سازی در این مجموعه قرار گرفته اند. راهنمای رجیستر کردن پلاگین ها نیز به صورت فارسی در محتوایی که دانلود میکنید قرار داده شده است.


 

 

 

لیست پلاگین های موجود در این مجموعه به ترتیب حروف:

ADG Aspect Tools
ADG Panorama Tools Pro
Alien Skin BlowUp
Alien Skin Exposure
Alien Skin Eye Candy Textures
Alien Skin Eye Candy Impact
Alien Skin Eye Candy Nature
Alien Skin Image Doctor
Alien Skin Snap Art
Alien Skin Xenofex
Altia PhotoProto
Artizen Tone Mapping Plugins
Aurora
AV Bros Page Curl Pro
AV Bros Puzzle Pro
Background Remover
BW Styler
Curvemeister
DCF Full Spectrum
Depth Of Field Generator
Digital Anarchy Backdrop Designer
Digital Film Tools 55mm
Digital Film Tools Digital Film Lab
Digital Film Tools EZ Mask
Digital Film Tools Light
Digital Film Tools Ozone
Digital Film Tools Power Mask
Digital Film Tools Power Stroke
Digital Film Tools Snap
Digital Film Tools zMatte
DigitalAnarchy Primatte
DxO Optics Pro
Filter Forge
Flaming Pear Creative Pack
Flaming Pear Designer
Flaming Pear Glitterato
Flaming Pear Hue and Cry
Flaming Pear India Ink
Flaming Pear LunarCell
Flaming Pear Photography Pack
Flaming Pear SolarCell
Flaming Pear SuperBladePro
Flaming Pear Tesselation
Fnord ProEXR
Focus Magic
FXPak Style Volume 1
FXPak Style Volume 2
FXPak Style Volume 3
HumanSoft AutoDeNoise
HumanSoft Squizz
Imagenomic Noiseware Professional
Imagenomic Portraiture
Imagenomic RealGrain
ImageSynth
Kais Power Tools Effects
Nik Color Efex Pro
Nik Sharpener Pro
NikSoftware Dfine
OnOne Genuine Fractals PrintPro
OnOne Intellihance Pro
OnOne Mask Pro
OnOne PhotoFrame Pro
OnOneSoftware PhotoTune
Optipix
Panopticum AlphaStrip
Panopticum Digitalizer
Panopticum Engraver
Panopticum Fire
Panopticum IcePattern
Panopticum Lens Pro
Panopticum Plugin Galaxy
Path Styler Pro
Photomatix Pro
Photomatix Tone Mapping 1
Photomatix Tone Mapping 2
Phototune 2020 Color MD
PhotoTune SkinTune
PictureCode Noise Ninja
Picutel SmartResize
PixelGenius Photokit Color
PixelGenius Photokit Sharpener
PixelGenius Photokit
Power Retouche Pro
PTLens Standalone And Photoshop Plugin
Redfield Sketch Master
Redfield Umatrix
Tile Builder
TwistingPixels PixelCreation Bundle
VanDerLee Halftone
Vertus Fluid Mask
Virtual Painter Deluxe
Xero Quasar

 

فتوشاپ یکی از قوی ترین نرم افزارها برای طراحی گرافیکی است. اما گاهی برای ایجاد یک افکت یا طراحی خاص در فتوشاپ نیاز به صرف ساعت ها وقت و یا داشتن تخصص حرفه ای در فتوشاپ میباشد. اما استفاده از پلاگین های آماده، به طراحان کمک میکند تا زیباترین و حرفه ای ترین افکت ها را به سادگی و با چند کلیک خلق کنند.

 کارهای دیگری نظیر رتوش و ایجاد جلوه های ویژه نیز از جمله چیزهایی است که با استفاده از پلاگین های آماده به سرعت قابل انجام است. حتی افرادی که تجربه زیادی در کار با فتوشاپ نداشته باشند نیز با این پلاگین ها میتوانند مثل یک طراح حرفه ای عمل کنند.

 

 

 

 

مجموعه عظیم پلاگین های فتوشاپ را میتوانید به صورت یکجا از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 2.25 گیگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 102
موضوعات مرتبط: فوتوشاپ , ,
بازدید : 102
erfan
9:26
جمعه 4 بهمن 1392

ویندوز 7 نسخه 2013

Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 

 

سرزمین دانلود، به عنوان پیشتاز ارائه نسخه های جدید ویندوز در بین سایت های فارسی زبان، تقدیم میکند:

ویندوز 7 نسخه 2013 -  Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 با وجود ارائه ویندوز 8 از طرف مایکروسافت، اما ویندوز 7 هنوز محبوب ترین و پرکاربرد ترین نسخه ویندوز است. بر اساس آمار مرورگرهای وب، همچنان بیش از 70 درصد از کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا از ویندوز 7 استفاده میکنند.

 جدیدترین نسخه از ویندوز 7 که حاوی آپدیت های جدید آن میباشد، چند روز پیش منتشر شد و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید. این نسخه حاوی ورژن Ultimate میباشد که کامل ترین نسخه ویندوز 7 است.

 نکته قابل توجه این است که این ویندوز دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است. در صورت تمایل میتوانید توسط Loader مخصوصی که در این پکیج قرار گرفته است ویندوز خود را فعال سازی و رجیستر کنید تا امکان آپدیت کردن آن نیز وجود داشته باشد. همچنین بوتیبل (Bootable) بوده میتوانید کامپیوتر خود را با آن بوت و راه اندازی کنید.

 

 Windows 7 Ultimate SP1 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی عرضه شده است:

 

 دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 2.66 گیگابایت (قابل نصب روی تمام سیستم ها)

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 3.65 گیگابایت (قابل نصب روی سیستم های مجهز به پردازنده 64 بیتی)

 دانلود فعال ساز به صورت جداگانه - با حجم 1.69 مگابایت

 

راهنمای کامل نصب و فعال سازی به صورت فارسی در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 117
موضوعات مرتبط: ویندوز7 , ,
بازدید : 117
erfan
9:23
جمعه 4 بهمن 1392

 ویندوز XP نسخه 2013

Windows XP 2013 SP3

 

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه ویندوز XP را برای کاربرانی که هنوز تمایل دارند از این سیستم عامل استفاده کنند آماده کرده ایم.

 بسیاری از کاربران خانگی و اداری با توجه به نوع استفاده خود از کامپیوتر و نرم افزارهایی که با آن سر و کار دارند، همچنان ویندوز XP را برای خود مناسب میدانند. و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری تمایلی به ارتقا به نسخه های جدیدتر ویندوز ندارند. به همین دلیل ویندوز XP برای این دسته از کاربران بهترین انتخاب است.

 اما کاربرانی که علاقمند به استفاده از ویندوز XP هستند هم بهتر است تا همیشه از جدیدترین نسخه آن استفاده کنند.

 همانطور که میدانید SP3 آخرین سرویس پکی است که برای ویندوز XP ارائه شد و بعد از آن هم سرویس پک دیگری نخواهد آمد. اما در طول این مدت بارها نسخه های جدیدتری از ویندوز XP عرضه شده که شامل آخرین آپدیت ها است و برخی اشکالات نرم افزاری و امنیتی نسخه های قبل را اصلاح کرده است. جدیدترین نگارش ویندوز اکس پی، Windows XP 2013 SP3 است که در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.



برخی از تغییرات نسخه جدید ویندوز XP عبارتند از:

- بهبود امنیت شبکه

- بهبود امنیت مربوط به ایمیل ها و اینترنت اکسپلورر

- افزایش پایداری ویندوز در مقابل بدافزارها

- کاهش هنگ و Crash کردن ویندوز

- افزایش سرعت بوت سیستم

- اضافه شدن تمام آپدیت های امنیتی ویندوز

- استفاده از آخرین نگارش برنامه ها (IE8 , .Net Framework)

- نصب خودکار درایور سخت افزارهای جدید

 

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است.

 این نسخه بر روی تمام کامپیوتر ها (32 و 64 بیتی) قابل نصب میباشد.

 

 جدیدترین نسخه از ویندوز XP ، یعنی Windows XP 2013 SP3 را دانلود کنید:

 دانلود با حجم 595 مگابایت

 

راهنمای نصب:

راهنمای کامل نصب و فعال سازی به صورت فارسی در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

 در صورتی که سیستم خود را با کمک این نسخه بوت و اقدام به نصب ویندوز کنید، در طول مراحل نصب از شما سریال درخواست نمیشود. و بعد از نصب نیز به صورت رجیستر شده خواهد بود.

 اما اگر از محیط ویندوز قبلی خود شروع به نصب این نسخه کنید، از شما سریال درخواست خواهد شد. که در این صورت میتوانید از این سریال استفاده کنید:

MR49R-DRJXX-M6PX2-V96BF-8CKBJ

تعداد بازدید از این مطلب: 144
موضوعات مرتبط: ویندوزxp , ,
بازدید : 144
erfan
9:20
جمعه 4 بهمن 1392
 

 

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

برای دانلودبه ادامه مطلب مراجعه فرماید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 89
موضوعات مرتبط: دانلود آفیس , ,
erfan
9:14
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

 

این مجموعه بی نظیر برای اولین بار در ایران توسط قم دانلود ارائه شده است.

 

 

 

 

محتویات هر بخش عبارتند از:

 بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

- تنظیمات فتوشاپ
- محیط کاربری فتوشاپ
- ابزارها
- تنظیمات اندازه عکس و رزولوشن
- ابزارهای برش و تغییر سایز
- ابزارهای انتخاب (Select)
- کار با لایه ها
- انتخاب رنگ
- درج متن و تنظیمات آن
- کار با براش ها
- تنظیمات Adjustment
- رتوش عکس
- ذخیره و پرینت
- کار با Shape ها

 

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

- افکت های Halftone
- افکت های گرافیک
- افکت های پس زمینه (بک گراند)
- افکت های نور
- افکت های متن
- افکت های ماسک
- افکت های Warp

 

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

- بررسی منوی Tools و Select
- ابزارهای Marquee
- ابزار قلم مو
- روش زیبا سازی تصاویر
- ویرایش ماسک ها
- معرفی Channel ها

 

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

- معرفی پنل Adjustments
- حذف سریع لایه ها
- تنظیمات Vibrance
- پنل Masks
- بزرگنمایی تصاویر
- تغییر Interface پنل رنگ ها
- ابزار Pixel Grid
- تنظیمات پرینت
- پیش نمایش لایه ها
- جابجایی و تغییر اندازه براش ها
- ابزار Canvas Rotation
- Flash Panels
- تنظیم زاویه و بهینه سازی براش ها
- Post Crop Vignette
- New Bridge Interface Changes
- Auto Launching Bridge
- تنظیمات خروجی تصاویر
- باز کردن عکس های مختلف در لایه های مختلف
- معرفی Auto-stacking Panorama و تصاویر HDR
- مهارت عمق دهی به عکس ها
- معرفی ابزار 3D

 

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

- مقدمات کار با لایه ها
- اضافه کردن لایه جدید
- چیدمان لایه ها
- ذخیره یک لایه به صورت جداگانه
- وضوح لایه ها
- کار با لایه پس زمینه
- معرفی Blend Modes
- تنظیمات پیشرفته لایه ها
- مقدمات Layer Masking
- Super Sharpening with Masks
- رتوش لایه ها
- افکت ها و استایل های مخصوص لایه ها
- استفاده از Clipping Mask
- ادغام لایه ها

 

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

- کار روی چشم ها
- پاک سازی پوست
- رتوش و آرایش پوست
- اضافه کردن براش جدید
- تنظیم نور و سایه روی صورت

 

 

 

 

 

 

این مجموعه حاوی 6 بخش مختلف و 110 عدد فیلم آموزشی است. مدت زمان هر فیلم بین 2 الی 10 دقیقه بوده و در مجموع شامل 12 ساعت فیلم آموزشی میباشد.

 هرچند فیلم های آموزشی این مجموعه به زبان انگلیسی است، اما آموزش گام به گام به صورت عملی و همراه با مثال های مختلف به شما کمک میکند حتی اگر آشنایی چندانی به زبان انگلیسی نداشته باشید نیز بتوانید به راحتی مهارت های آموزش داده شده را فرا بگیرید.

 ضمن اینکه عکس ها و فایل های گرافیکی مربوط به هر درس نیز در کنار آن قرار داده شده است. بنابر این میتوانید بعد از مشاهده هر درس، فایل گرافیکی آن را در فتوشاپ باز کرده و تمرین کنید.

 

مشخصات فیلم ها :

● تعداد: 110 فایل ویدیویی در 6 بخش
● مدت: 12 ساعت
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (854x480

 

 مجموعه آموزش شگفت انگیز فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را دانلود کنید:

 دانلود بخش اول، معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان - با حجم 1 گیگابایت

دانلود بخش دوم، آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ - با حجم 629 مگابایت

دانلود بخش سوم، آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask - با حجم 598 مگابایت

دانلود بخش چهارم، آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ - با حجم 864 مگابایت

دانلود بخش پنجم، آموزش مهارت های کار با لایه ها - با حجم 703 مگابایت

دانلود بخش بخش ششم، آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها - با حجم 352 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 103
موضوعات مرتبط: فوتوشاپ , ,
بازدید : 103
erfan
9:13
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ

Photoshop Top Secret

 

 

 

 

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

 

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

 

هدف اصلی در این دوره آموزشی، خلق تصاویر حرفه ای است. با کمک آموزش های Photoshop Top Secret شما میتوانید تصاویر بی نظیری خلق کنید. و یا عکس های گرفته شده را طوری ویرایش کنید که حتی حرفه ای ترین و خلاق ترین طراحان را هم به تعجب وادار کند.

 

این دوره بی نظیر آموزش فتوشاپ، شامل 6 حلقه DVD و 33 فصل آموزشی مختلف است. مدت کل آموزش ها نیز حدود 30 ساعت بوده و تمام دوره ها به همراه سورس فایل های تمرینی میباشد.

 

(صورت های تاریک)

 

(مونتاژ فانتزی عکس ها)

 

(پوست رویایی)

 

(طراحی پوستر فیلم)

 

 

سرفصل های آموزشی مجموعه عظیم رازهای فتوشاپ عبارتند از:

 

DVD شماره 1 :

- صورت های تاریک

- مونتاژ فانتزی عکس ها

- پوست رویایی

- طراحی پوستر فیلم

- ساخت تصاویر غیر واقعی (سورئال)

 

DVD شماره 2 :

- کارت پستال های گلدار

- حذف زمینه عکس ها

- پرینت پرتره های دیجیتالی

- Shattered Type

- تغییر و تعویض صورت در عکس ها

- حذف قسمتی از عکس (بدون لطمه به تصویر)

 

DVD شماره 3 :

- قورباغه شکلاتی

- مومیایی کردن

- پرواز اشیا به خارج از قاب

- مرد نامرئی

- کلاژ فلزی

- ادغام موجودات در هم (سوسماری با سر اسب آبی!)

- میوه های مکعب شکل!

 

DVD شماره 4 :

- بک گراند های رویایی

- فلز مذاب

- مهارت های Masking

- ساخت دود

- حباب های صابون

- عوض کردن پوست حیوانات (کرگدنی با پوست پلنگ!)

- دنیای زیر آب

- ساخت وکتور از یک عکس پرتره (صورت)

- حباب های هوا در زیر آب

 

DVD شماره 5 :

- پرتره سنگی

- Grunge Look

- تکنیک های فتوشاپ در طراحی سایت

(ساخت دکمه های کلیک خور، لوگو، هدر سایت، نشان گارانتی، و ...)

 

DVD شماره 6 :

- نقاشی پرتره (صورت) در فتوشاپ

 

 

(پرتره سنگی)

 

(پرواز اشیا به خارج از قاب)

 

(مرد نامرئی)

 

 

همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید، در این مجموعه آموزشی تکنیک هایی تدریس میشوند که نمونه آن را در جای دیگری نمیتوان پیدا کرد. نکته قابل توجه این است که تمام سرفصل های این دوره بر اساس کار روی پروژه های عملی طراحی شده اند. یعنی از ابتدا تا انتهای هر درس، تکنیک ها به صورت کاملا تصویری در فتوشاپ نشان داده میشوند.

 

(فلز مذاب)

 

(Grunge Look)

 

(نقاشی پرتره)

 

 

تمام عکس ها و فایل های گرافیکی که در فیلم های آموزشی روی آنها کار شده است، به صورت جداگانه و در فولدر Graphics در کنار هر فیلم قرار گرفته است. این فایل ها با فرمت PSD و یا JPG بوده و میتوانید همزمان با مشاهده فیلم های آموزشی، آنها را در فتوشاپ باز کنید و طبق چیزهایی که آموزش داده میشود خودتان تمرین کنید.

 

هرچند فیلم های آموزشی این مجموعه به زبان انگلیسی است، ولی با توجه به آموزش عملی و همراه با مثال برای هر درس، حتی بدون آشنایی با زبان انگلیسی نیز به راحتی میتوانید مباحث آموزش داده شده را فرا بگیرید.

 

به جرات میتوان گفت که مجموعه عظیم رازهای فتوشاپ (Photoshop Top Secret) یکی از معتبر ترین دوره های آموزش فتوشاپ است که تا به امروز تولید شده. برای ساخت این مجموعه آموزشی، 11 طراح از کشورهای مختلف جهان همکاری کرده اند. و تولید آن نزدیک به دو سال طول کشیده است.

 

 

مشخصات فیلم ها :

● تعداد: 238 فایل ویدیویی در 33 فصل
● مدت: 30 ساعت
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (960x540

 

 دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ، Photoshop Top Secret را دانلود کنید:

 دانلود DVD شماره 1 - با حجم 3.7 گیگابایت

دانلود DVD شماره 2 - با حجم 3.5 گیگابایت

دانلود DVD شماره 3 - با حجم 2.5 گیگابایت

دانلود DVD شماره 4 - با حجم 2.5 گیگابایت

دانلود DVD شماره 5 - با حجم 3.7 گیگابایت

دانلود DVD شماره 6 - با حجم 2.4 گیگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 87
موضوعات مرتبط: فوتوشاپ , ,
بازدید : 87
erfan
9:12
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم

Adobe Premiere Pro CS6 64Bit

 

 

 

 

نرم افزار پریمیر یکی از با سابقه ترین و بهترین نرم افزارها برای ویرایش و تدوین حرفه ای فیلم است.

 

نسخه جدید این نرم افزار، یعنی Adobe Premiere Pro CS6 به تازگی منتشر شده است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را دارد. دقیقا مطابق با یک استودیوی کامل فیلم سازی.

 

توسط این نرم افزار از ساده ترین ادیت ها گرفته (مثل برش و به هم چسباندن فیلم ها) تا ادیت های حرفه ای (مثل ایجاد جلوه های ویژه) قابل انجام است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار Premiere Pro CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6 عبارتند از:

- ارائه تمام ابزارهای لازم برای ویرایش و مونتاژ فیلم

- ابزارهای ویرایش صدای فیلم

- بهینه سازی محیط کاربری نرم افزار در نسخه جدید

- پشتیبانی از ورود تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری

- امکان ذخیره فیلم نهایی در فرمت دلخواه و با کیفیت مورد نظر کاربر

- امکان ورود کلیپ های Flash در فیلم

- امکان تبدیل DVD های تصویری

- توانایی ویرایش فیلم های DVD به همراه زیرنویس

- ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم

- قرار دادن متن و زیرنویس روی فیلم

- امکان ذخیره فیلم نهایی برای CD, DVD, Bluray, Web

- کاربرد آسان نرم افزار

- سازگاری با سایر نرم افزارهای Adobe

- امکان تغییر صدای فیلم یا اضافه کردن کانال جدید صدا به آن

- ابزار آسان برای برش و سانسور فیلم

- امکان قرار دادن لوگو (واترمارک) بر روی فیلم

  

 نسخه جدید این نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم، یعنی Adobe Premiere Pro CS6 64Bit را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 1.1 گیگابایت

 

توجه: نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6 فقط به صورت 64 بیتی ارائه شده است و نسخه 32 بیتی ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 2375
بازدید : 2375
erfan
9:10
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود نرم افزار ایجاد جلوه های ویژه فیلم

Adobe After Effects CS6 64Bit

 

 

 

 

از نرم افزار After Effects معمولا برای ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم استفاده میشود. همچنین این نرم افزار امکانات مختلفی برای انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی دارد. از سایر امکانات این نرم افزار، میتوان به اضافه کردن گرافیک و انیمیشن روی فیلم اشاره کرد.


با توجه به اینکه نرم افزار After Effects توسط کمپانی Adobe ارائه شده است، هماهنگی خوبی با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe مثل فتوشاپ، پریمیر، Illustrator، و Audition دارد.


نسخه جدید نرم افزار افتر افکتز، یعنی Adobe After Effects CS6 با مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدیدتر نسبت به نسخه قبلی ارائه شده است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار After Effects CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.


 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CS6 :

- ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم

- قرار دادن گرافیک های 2 بعدی و 3 بعدی روی فیلم

- ایجاد انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی

- حاوی افکت های آماده برای اضافه کردن روی فیلم

- توانایی ویرایش و تدوین فیلم

- قابلیت کار با لایه های مختلف فیلم، صدا، گرافیک، و عکس

- امکان وارد کردن انواع فرمت های صوتی و تصویری به پروژه

- امکان اضافه کردن انیمیشن های Flash به فیلم

- سازگاری با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe

- حذف پارازیت و نویز از فیلم

- گرفتن لرزش فیلم

- امکان اضافه کردن متن های ثابت و متحرک به فیلم

- امکان گرفتن خروجی فیلم با فرمت های مختلف

- محیط کاربری آسان

 

نسخه جدید این نرم افزار جلوه های ویژه فیلم، یعنی Adobe After Effects CS6 64Bit را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 1 گیگابایت

 

توجه: نرم افزار Adobe After Effects CS6 فقط به صورت 64 بیتی ارائه شده است و نسخه 32 بیتی ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 266
بازدید : 266
به بهترین سایت دانلود برنامه و بازی (دادا دانلود) خوش آمدید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به dada download مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر