بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دادا دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
erfan
11:24
یک شنبه 13 بهمن 1392

boxshot uk large20 دانلود بازی Tomb Raider Legend برای PS2

Tomb Raider: Legend هفتمین عنوان از سری بازی های اکشن،ادونچر Tomb Raider است که در دهمین سالگرد انتشار اولین نسخه این بازی توسط Eidos Interactive عرضه شد، در این پست نسخه PS2 این بازی برای دانلود آماده شده که در ادامه قابل مشاهده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1555
erfan
11:18
یک شنبه 13 بهمن 1392

 

کیش یک آدمکش 3: تحرک   Assassins Creed HD Libration

 

توضیحات بازی: یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست.
گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 139
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
erfan
16:25
شنبه 5 بهمن 1392
دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 239
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
erfan
10:12
جمعه 4 بهمن 1392

دانلود بازی فیفا 2013، نسخه کم حجم پورتابل دمو - FIFA 13 Portable Demo

(دانلود اختصاصی ازقم دانلود)

 

 

 

در این مطلب، نسخه سبکی از بازی فیفا 13 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه به صورت کرک شده (SKIDROW Crack) بوده و به صورت کامل کار میکند.

 بازی FIFA 13 دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی میباشد. در این نسخه، هوش مصنوعی بازی پیشرفت چشمگیری داشته و حرکات و اتفاقات بازی واقعی تر شده اند. حرکات بازیکنان از جمله دریبل ها و ارسال ضربات کاشته بسیار دقیق تر شده و در مجموع حال و هوای تازه ای برای طرفداران این بازی زیبا به همراه دارد.

 اسم این نسخه، FIFA 13 Portable Demo میباشد و علاوه بر اینکه پرتابل است (یعنی نیازی به نصب ندارد و مستقیما اجرا میشود) ، نسخه سبکی از بازی اصلی به شمار میرود. این نسخه کرک شده بوده و نیاز به هیچ سریال یا فعال ساز دیگری ندارد و تمام امکانات آن کار میکند.

 این نسخه دارای حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی است تا اکثر کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن باشند.


 

 

در بخش Career در فیفا 13 ، علاوه بر امکان کنترل تیم های باشگاهی، امکان مدیریت تیم های ملی نیز اضافه شده.  یعنی بازیکنان به مرور پیشرفت میکنند تا به سطح تیم ملی برسند و سپس شما میتوانید آماده ترین بازیکنان را برای بازی در تیم ملی دعوت کنید.

 شما به عنوان یک بازیکن یا مربی، میتوانید روند پیشرفت خود را در فیفا 13 طی کنید. مثلا ابتدا به عنوان یک مربی آماتور در یک تیم باشگاهی مشغول فعالیت میشوید. در لیگ ها و تورنومنت های مختلف شرکت میکنید تا شهرت شما به قدری برسد که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شوید. و یا از طرف تیم های معروف به شما پیشنهاد مربیگری داده شود.

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، Seven ، Vista
پردازنده : 2.7 گیگاهرتز
رم : 1 گیگابایت
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای دیسک : 4 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

نسخه پرتابل دمو از بازی FIFA 13، را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 2.25 گیگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 125
erfan
10:11
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت

Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

 

قم دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.



 

 

 

 

این بازی را میتوانید به صورت تک نفره با کامپیوتر، دو نفره، چهار نفره، و همچنین به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.7 گیگاهرتز
رم : 1 گیگابایت
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

 دانلود نسخه رسمی و اصلاح شده (Reloaded) به همراه کرک :

(حجم 4.7 گیگا بایت - پیشنهاد سرزمین دانلود)

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

 

 دانلود نسخه کرک شده و کم حجم (BlackBox) :

دانلود با حجم 2.8 گیگابایت

 

دانلود PESEdit 2013 Patch 4.0 :

دانلود با حجم 1.3 گیگابایت

 

 دانلود آخرین پچ رسمی (KONAMI Official Patch 1.01) به همراه کرک :

(قبل از نصب این پچ، باید PESEdit 2013 Patch نصب شده باشد)

دانلود با حجم 32 مگابایت

 

 دانلود کرک نسخه Reloaded به تنهایی :

دانلود با حجم 18 مگابایت

 

 راهنمای نصب:

 سریال : V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

 

- محتویات پوشه Cracked File باید در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل های موجود شود.

- از داخل فولدر Patch ، باید فایل Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و اجرا کنید.

(برای اجرای Patch در ویندوز 7 و 8 ، روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)

 

محل نصب بازی: فولدر محل نصب بازی معمولا در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
همچنین با این روش میتوانید محل نصب بازی را پیدا کنید:
ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut بازی کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید.
ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut بازی کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 245
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 245
erfan
10:8
جمعه 4 بهمن 1392

 دانلود بازی فوتبال فیفا 13 ، نسخه نهایی

FIFA 13

 

 

 

 

ورژن نهایی بازی فیفا 13

در دو نسخه کرک شده BlackBox و Reloaded به همراه جدیدترین پچ آپدیت 1.7

 

سرانجام کمپانی Electronic Arts به وعده خود عمل کرد و سیستم جدیدی از کنترل بازی و هوش مصنوعی را در بازی FIFA 13 ارائه نمود.

 فیفا 13 فقط یک بازی فوتبال معمولی نیست. بلکه با ارائه قابلیت های جدیدی در تیمداری، هیجان مربیگری و اداره یک تیم را نیز به شما میدهد. اکنون در FIFA 13 شما علاوه بر امکان مدیریت بازیکنان در تیم های باشگاهی، میتوانید تیم ملی کشور ها را نیز هدایت کنید. و بازیکنان آماده را به تیم ملی فرا بخوانید.

 البته رسیدن به مربیگری تیم ملی به این آسانی ها هم نیست. ابتدا باید فعالیت خود را در تیم های باشگاهی شروع کنید و به مرور و با کسب بردهای مختلف و جام های گوناگون، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوید.

 بهبود گرافیک بازی، سیستم جدید دریبل و شوت های از راه دور، افزایش تعداد دوربین ها، افکت های صوتی جدید، و بهبود گیم پلی، از جمله امکانات فیفا 13 هستند.


 

 

برای شما کاربران گرامی سایت سرزمین دانلود، دو نسخه مختلف از این بازی را آماده کرده ایم.

نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox ، و نسخه Reloaded (به همراه کرک و جدیدترین پچ آپدیت 1.7)

 نسخه BlackBox این بازی امکان نصب پچ و آپدیت را ندارد. و ضمنا به صورت کرک شده است. یعنی نیازی به Crack نیست.

 اما نسخه Reloaded باید بعد از نصب کرک شود. راهنمای نصب Crack و همچنین پچ آپدیت 1.7 در این نسخه قرار دارد. در آپدیت 1.7 تمام باگ های قبلی برطرف شده و شامل جدیدترین نقل و انتقالات بازیکنان نیز هست.

 

 سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.4 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت
البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. اما ممکن است کیفیت آن در حد مطلوب نباشد.

 

 دانلود FIFA 13 نسخه Reloaded (با حجم 7.2 گیگابایت، پیشنهاد سرزمین دانلود)

(به همراه کرک، راهنمای فارسی، و آپدیت 1.7)

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

 

 دانلود FIFA 13 نسخه BlackBox

(نسخه کم حجم و کرک شده)

دانلود با حجم 3.8 گیگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 110
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , ,
بازدید : 110

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به بهترین سایت دانلود برنامه و بازی (دادا دانلود) خوش آمدید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به dada download مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر